keskiviikko 29. elokuuta 2012

Viiden euron housut

Kiertelin eilen koulun jälkeen aikani kuluksi Prismassa, ja huomasin alennusrekin vaateosastolla. Siellä oli housut, joita tyttöystäväni suositteli minulle muutama kuukausi sitten. Silloin en kuitenkaan ostanut niitä (vaikka alennus oli jo 50%), sillä hintaa niillä olisi kuitenkin ollut parikymppiä eikä housujen malli täysin miellyttänyt minua. Nyt kun housuilla oli hintaa enää viisi euroa, päätin ostaa ne. Minulle on aivan sama ovatko vaatteeni merkkituotteita tai markettien halpiksia kunhan hinta ja laatu ovat kohdillaan.

Housut ovat siis vakosamettia, kuten kuvat kertovat.




 

Alkuperäinen hinta
Alennettu hinta (huomaa hintalappujen määrä... Ensin -30%, sitten -50%, -70% ja lopulta 5.00 € :D)



En ole vielä aivan varma rakastanko vai vihaanko näitä housuja. Mitä mieltä itse olet?

4 kommenttia:

  1. Mä ainakin rakastaisin noita, jos oisin sinä. Ihanan näköset ja sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykästymiseni housuihin kasvoi juuri... :)

      Poista
  2. Kivat pöksyt :) Mun mielestä kaikista parhaat vaatteet löytyy aina kirpparilta! Ja on kiva kun voi aina uusia vaatekaapin sisältöä "uusilla" vaatteilla. Jos kaupasta pitäs ostaa aina normi hintaisia niin varmaan kulkisin samoissa ryysyissä kesät talvet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin teen parhaat löydöt kirppareilta :) Taas iski kirppiskuume, pitää mennä joku päivä kiertelemään...

      Poista