torstai 16. elokuuta 2012

Landepaukku


Jos ette vielä tienneet, niin asun maalla. En jaksa enää valittaa asiasta muiden ikäisteni tapaan, sillä tulen asumaan täällä niin kauan kunnes minulla on tarpeeksi rahaa muuttaakseni pois kotoa. Tässä postauksessa on  kännykkäni kameralla otettuja kuvia kotipaikkakunnaltani: auringonlaskukuvat ovat eiliseltä ja muut tältä päivältä. Muistutan vielä, että kännykässäni tosiaan on maailman surkein kamera. Se ei esimerkiksi tunne käsitettä "tarkennus", ja siksi sillä voi ottaa lähinnä maisemakuvia (tekotaiteellista paskaa.) Joskus olen niiiiiiiiiiiiiin kateellinen tyttöystäväni iPhonesta...































3 kommenttia:

  1. Moikka! Tulin vastavierailulle, olit käynyt nukkekotiblogissani :)
    Hienoja kuvia olet saanut otettua!
    Minulla on myös toinen blogi, Karvatassuja ja käsitöitä

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia, varsinkin tuo puro on ihana! :) Minäkin olen maalta kotoisin ja tiedän sen paikan huonot puolet ja ärsyttävyydet. Mutta sitten toisaalta, maalla asuessa saa nauttia myös monesta muusta asiasta, mistä kaupungissa ei. Ja maaltahan pääsee aina pois, tavalla tai toisella. Itse hankin heti 15-vuotiaana mopokortin, mikä tarkoitti pääsylippua vapauteen. Kaupunkiin kesti päryyttää melkein tunnin, mutta eipä se haitannut. :D

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen kotoisin maalta ja voin kyllä sanoa että lapsuus oli ihana ja turvallinen! Nykyään asun melkein kaupungin keskustassa ja viihdyn kylllä täälläkin hyvin. Kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Mutta välillä on vapaa-aikana aina ihana palata takaisin kotikulmille :)

    VastaaPoista